Veckan som gått (v 42 2017)

Vilken vecka! Från kyla och regn i Bromma till sol och värme i Spanien!

☀️ I måndags började vi äntligen på vår crawlkurs, jag och maken. Vid 8 tillfällen under hösten/vintern ska vi alltså försöka lära oss konsten att simma snabbt och samtidigt andas ibland, utan att svälja mängder av vatten - en riktig utmaning:)!
☀️ I onsdags morse flög vi till Spanien, okristligt tidigt. Vi landande i Malaga och gick transfer till vårt hotell The Westin La Quinta. Passen startade sedan redan efter lunch, yoga, core och tabata. På kvällen åt vi middag tillsammans på hotellet.
☀️ I torsdags var det träning, träning, träning och så lunch tillsammans och ett besök på hotellets spa. Och så lite mer träning! Någonstans här var träningsvärken ett faktum. På kvällen var vi alla bjudna hem till Lisa, där vi fick en utomhusmeditation med Jonna och en fantastisk middag.
☀️ Fredag och dags för bergspasset. När de andra i gruppen besteg Sierra Bermeja tog vi bilen till Nerja och vår lägenhet. Det blev en perfekt återhämtningsdag, träningsvärken var verkligen på topp! Vi åt lunch på stranden, solade och badade, hälsade på grannarna och stängde för säsongen.
(null)

☀️ Lördag och träning fram till lunch, yoga, core, HIIT och så lite mera yoga, sedan hade vi en fri eftermiddag och kväll. Vi valde att besöka ett shoppingcenter och åt sedan middag i gamla stan i Marbella tillsammans med några andra från gruppen.
☀️ Söndag och sista träningsdagen! Innan lunch rev vi av mobility training, core och HIIT, det ni! Efter lunch väntade 90 minuters yoga och mellanmål vid poolen. Jag skolkade dock och la mig vid poolen bredvid i bikini och läste, för första gången på resan! På kvällen var det avslutnings-picknick på stranden i Puerto Banus, en jättemysig stund!